سیاسی

بافل طالبانی با رئیس مجلس ایران دیدار و گفت‌وگو کرد

رئیس اتحادیه میهنی کردستان در سفر به تهران با رئیس مجلس ایران دیدار و درباره روابط این حزب با جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد.

میدل ایست نیوز: بافل جلال طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان در تهران با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش کردپرس، روز یکشنبه 10 سپتامبر 2023، بافل جلال طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان در رأس هیأتی به تهران سفر کرد و با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس گزارش شارپرس، در این دیدار رفعت عبدالله مسئول هیأت اجرایی و درباز کسرت رسول مسئول دفتر سیاسی و عماد احمد عضو دفتر سیاسی و هیوا احمد رئیس دستگاه امنیت اقلیم، حضور داشتند.

در این دیدار، گسترش روابط تاریخی میان اقلیم و بویژه روابط اتحادیه میهنی کردستان با جمهوری اسلامی ایران مورد تأکید قرار گرفت و دو طرف بر سر توسعه مبادلات تجاری، حفظ امنیت و هماهنگی فرهنگی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این دیدار بافل جلال طالبانی به ضرورت حفظ امنیت و ثبات منطقه تأکید کرد و گفت: تلاش‌ها برای حل و فصل مشکلات و غلبه بر موانع در جریان است و امیدواریم همه ما در راستای حفظ منافع عالی گام برداریم و حفظ آرامش و امنیت منطقه، اولویت کاری مان باشد.

منبع
کردپرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا