سیاسی

دیدار السودانی و هیئت نمایندگان کمیساریای انتخابات عراق

نخست وزیر عراق در دیدار هیئت نمایندگان کمیساریای عالی مستقل انتخابات در جریان مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق قرار گرفت.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق در دیدار هیئت نمایندگان کمیساریای عالی مستقل انتخابات در جریان مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق قرار گرفت.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق روز یکشنبه در دفترش از رئیس هیئت نمایندگان کمیساریای عالی مستقل انتخابات و رئیس اداره انتخاباتی و اعضای هیئت نمایندگان استقبال کرد.

وی در این دیدار در جریان آمادگی های جاری ویژه برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق در موعد مقرر آن در دسامبر پیش رو قرار گرفت.

السودانی بر حمایت نامحدود دولت از کار کمیساریای انتخابات به منظور تضمین برگزاری انتخابات داخلی به صورت سالم و شفاف و نیز بر اهمیت مشارکت گسترده مردمی و صرف نهایت تلاش برای موفقیت این اقدام دموکراتیک تاکید کرد تا نتایج آن بیان واقعی خواست مردم عراق باشد.

رئیس هیئت نمایندگان نیز به افرایش سرعت کار کمیساریای عالی انتخابات و اجرای الزامات موفقیت فرآیند انتخابات در تمامی استان های عراق از جمله استان کرکوک اشاره و بر انجام بیش از 90 درصد برنامه عملیاتی انتخابات تاکید و آمادگی کمیساریا برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر خود (دسامبر پیش رو) را اعلام کرد.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا