سیاسی

السودانی: عراق در زمینه اصلاحات مالی گام های بلندی برداشته است

نخست وزیر عراق گفت که دولتش در اجرای اصلاحات خود در موسسات مالی، بخش دولتی و خصوصی گام های بلندی برداشته است.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق گفت که دولتش در اجرای اصلاحات خود در موسسات مالی، بخش دولتی و خصوصی گام های بلندی برداشته است.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر روز چهارشنبه در دفترش از الیزابت روزنبرگ، دستیار وزیر خزانه داری مریکا و هیئت همراهش استقبال کرد.

در این دیدار همکاری های مشترک میان موسسات مالی در عراق و وزارت خزانه داری امریکا و اقدامات دولت عراق برای اجرای اصلاحات مالی و بانکی در راستای کاهش فساد در تمام اشکال آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: دولت با اتخاذ استانداردهای بین المللی، رفع انحرافات و ناهماهنگی های همراه با کار خود و همگامی با تحولات، به اجرای اولویت های خود در اصلاح بخش بانکی که مبنای اساسی توسعه اقتصاد است، ادامه می دهد.

وی تاکید کرد که این اصلاحات کمک قابل توجهی به کاهش عملیات پولشویی و همچنین برخورد با تجارت های مشکوک و کاهش فساد کرده است.

السودانی اشاره کرد که دولت عراق در اجرای اصلاحات خود در موسسات مالی، بخش دولتی و خصوصی گام های بلندی برداشته است.

دستیار وزیر خزانه داری امریکا نیز اقدامات بزرگ دولت عراق در زمینه اصلاحات مالی و بانکی که به پیشرفت اقتصاد عراق و ارتقای برنامه ها و طرح هایش در زمینه توسعه پایدار کمک می کند را ستود.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا