اقتصادیسیاسی

تاکید عراق بر ارائه تسهیلات به شرکت‌های فعال در زمینه برق

نخست وزیر عراق تاکید کرد که رویکرد دولتش دربردارنده ارائه تسهیلات بیشتری به شرکت های بزرگ فعال در زمینه برق و انرژی است.

میدل ایست نیوز: نخست وزیر عراق تاکید کرد که رویکرد دولتش دربردارنده ارائه تسهیلات بیشتری به شرکت های بزرگ فعال در زمینه برق و انرژی است.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق روز چهارشنبه در دفترش از پیتر گیبسون، مدیرعامل شرکت امریکایی استلار انرژی استقبال کرد.

السودانی در این دیدار در جریان پروژه های انجام شده توسط این شرکت در بخش برق قرار گرفت و بر اهتمام دولت عراق به توسعه پروژه های سیکل ترکیبی در حوزه تولید برق که اولویت مهم در برنامه خدماتی و توسعه ای است، تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت که رویکرد دولت عراق دربردارنده ارائه تسهیلات بیشتری به شرکت های بزرگ فعال در زمینه برق و انرژی است؛ زیرا این حوزه، حوزه ای حیاتی است که سایر بخش های اقتصادی و خدماتی به آن وابسته است.

مدیرعامل شرکت استلار نیز بار دیگر بر عزم و پایبندی شرکتش به انجام مسئولیت هایش در قبال عراق و تلاش برای افزایش تولید و بهبود شبکه حمل و نقل و توزیع برق متناسب با افزایش بار و تقاضای انرژی الکتریکی تاکید کرد.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا