سیاسی

ایران: اجازه کوچک ترین خطا را به دشمن نمی‌دهیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرزهای غربی ایران در جوار عراق تاکید کرد که اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی دهیم.

میدل ایست نیوز: سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا، گفت: اولویت اصلی و مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تأمین امنیت مناطق مرزی است.

به گزارش خبرآنلاین، حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب و قصرشیرین در مرز عراق بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در این بازدید با بیان این که مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تامین امنیت مناطق مرزی است، گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان، امنیت، اقتصاد و فرهنگ ایران اسلامی را نشانه گرفته اند و ما با اقتدار در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده ایم و اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران، اصل عدالت محوری و شایسته سالاری را از دیگر اصول مهم این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان در راستای عمل به این سه اصل است.

سرتیپ حیدری با تأکید بر اهمیت حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزها تصریح کرد: اولویت مهم و اصلی در نیروی زمینی ارتش، حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزها است و همه ما موظف به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مقتدر نیروهای مسلح در مرزهای کشور، هیچ دشمنی توانایی تهدید و آسیب به امنیت کامل مردم ایران اسلامی ندارد.

منبع
خبر آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا