خبر اولسیاسی

وزارت دفاع ایران: علت حادثه گرگان نقص فنی در سامانه موشکی ـ پهپادی بود

وزارت دفاع ایران اعلام کرد که در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است.

میدل ایست نیوز: وزارت دفاع ایران اعلام کرد که در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع ایران اظهار داشت: خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود.

وی افزود: تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال جمع‌آوری قطعات فرودآمده هستند. ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم‌ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.

گفتنی است صبح امروز دوشنبه صدای انفجاری در شهر گرگان در شمال ایران شنیده شد که در ابتدای این حادثه ناشی از سقوط پهپاد دانسته شد.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا