سیاسی

تسلیت سوریه به عراق بابت قربانیان آتش سوزی هولناک نینوا

سوریه مراتب تسلیت خود به دولت و مردم عراق برای تلفات جانی و مجروحان در حادثه آتش سوزی هولناکی که در استان نینوا در شمال عراق رخ داد را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: سوریه مراتب تسلیت خود به دولت و مردم عراق برای تلفات جانی و مجروحان در حادثه آتش سوزی هولناکی که در استان نینوا در شمال عراق رخ داد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت امور خارجه جمهوری عربی سوریه عمیقاً تأسف و اندوه مردم، دولت و رهبری جمهوری عربی سوریه را برای تلفات جانی و مجروحان حادثه آتش سوزی هولناک در استان نینوا در شمال عراق را ابراز می دارد.

بیانیه مذکور افزود: صادقانه ترین مراتب تسلیت را به دولت و مردم برادر عراق و خانواده های قربانیان عرض می نماییم و برای مجروحان و زخمی شدگان شفای عاجل را آرزومندیم.

وزارت امور خارجه سوریه در پایان اعلام کرد: سوریه ایستادن مردم کشور برادر عراق در کنار مردم سوریه را فراموش نکرده و ما ایستادگی خودمان را در کنار اهالی ما در کشور برابر عراق اعلام می کنیم.

در هفته گذشته، آتش سوزی در یک سالن عروسی در منطقه حمدانیه در استان نینوای عراق منجر به جان باختن و مصدوم شدن صدها نفر از شهروندان عراقی شد.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا