اجتماعیاقتصادیخبر اولسیاسی

السودانی: برای متحول کردن نگاه به ورزش در عراق تلاش می‌کنیم

نخست‌وزیر عراق تأکید کرد که این دولت با اصلاح قوانین ورزشی و سرمایه‌گذاری در بخش ورزش در پی نظم بخشیدن و متحول کردن نگاه به ورزش در کشور است.

میدل ایست نیوز: نخست‌وزیر عراق تأکید کرد که این دولت با اصلاح قوانین ورزشی و سرمایه‌گذاری در بخش ورزش در پی نظم بخشیدن و متحول کردن نگاه به ورزش در کشور است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق، یکشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی تأکید کرد که اصلاحات مورد نظر دولت منحصر به بخش مالی و اقتصادی نمی‌شود و شامل دیگر بخش‌ها از جمله ورزش هم می‌شود.

وی گفت که در حال حاضر در همه استان‌ها و حتی شهرستان‌ها هم ورزشگاه‌های مناسبی در اختیار است و شماری از ورزشگاه‌های جدید هم به زودی افتتاح می‌شود.

السودانی تأکید کرد که توسعه بخشیدن به باشگاه‌های ورزشی کشور نیازمند اصلاح برخی قوانین از جمله قوانین مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش ورزش است که رویکرد به ورزش در عراق را متحول خواهد کرد و دولت در این مسیر گام برمی دارد.

نخست وزیر عراق برگزاری جام ملت های خلیج 25 در بصره را یک حادثه استثنائی در تاریخ عراق و تاریخ ورزش کشور خواند.

وی گفت که ملت عراق فداکاری‌های بزرگی کرده و تاکنون مقامات کشور را تحمل کرده و از مردم عراق خواست که به مسئولان این دولت اعتماد کنند چون آنها رویکرد و برنامه مشخصی برای خدمت به ملت دارند.

السودانی گفت که فرصت واقعی برای موفقیت در دسترس است و عراق به سمت واقعیت جدید و عراق جدید در حرکت است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا