سیاسی

بیانیه فدراسیون فوتبال عربستان درباره حواشی دیدار الاتحاد-سپاهان

فدراسیون فوتبال عربستان ضمن استقبال از برگزاری دیدار تیم های الاتحاد و سپاهان در شرایط مناسب، بر اتخاذ تمامی مسیرهای قانونی برای حفظ حقوق باشگاه عربستانی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون فوتبال عربستان ضمن استقبال از برگزاری دیدار تیم های الاتحاد و سپاهان، بر اتخاذ تمامی مسیرهای قانونی برای حفظ حقوق تیم عربستان تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: فدراسیون فوتبال عربستان حواشی همراه مسابقه باشگاه الاتحاد در مقابل سپاهان اصفهان ایران که قرار بود شب گذشته در چارچوب مسابقات قهرمانی جام باشگاه آسیا برگزار شود را دنبال کرد.

این بیانیه می افزاید: فدراسیون فوتبال عربستان از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) به برگزاری این مسابقه در شرایطی مناسب که فدراسیون سعودی از طریق پیگیری مستمر نمایندگان همراه باشگاه الاتحاد در سفر به ایران به آن پراخت، استقبال می  کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: فدراسیون فوتبال عربستان بر حمایت کامل از باشگاه الاتحاد و اتخاذ تمامی مسیرهای قانونی برای حفظ حقوق این باشگاه تاکید دارد.

شب گذشته العربيه گزارش داد که دیدار دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان که قرار بود شامگاه دوشنبه 10 مهر ساعت 20:00 به‌وقت ایران در ورزشگاه «نقش‌ جهان» اصفهان برگزار شود، به‌ دلیل نصب پلاکاردهای سیاسی و تندیس قاسم سلیمانی، كه نقض مقررات «فیفا» از سوی میزبان تلقى گرديد، لغو شد.

از طرفی دیگر خبرگزاری تسنیم نوشت که با وجود گذشت 30 دقیقه از زمان مقرر برای برگزاری بازی سپاهان و الاتحاد، بازیکنان تیم عربستانی در زمین حاضر نشدند و این بازی لغو شد.

منبع
فدراسیون فوتبال عربستان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا