سیاسی

السودانی و پلاسخرت پرونده آوارگان عراق را بررسی کردند

در دیدار نخست وزیر عراق و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، تلاش های عراق در برخورد با موضوع آوارگان و بازگشت داوطلبانه آنها به محل زندگی شان بررسی شد.

میدل ایست نیوز: در دیدار نخست وزیر عراق و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، تلاش های عراق در برخورد با موضوع آوارگان و بازگشت داوطلبانه آنها به محل زندگی شان بررسی شد.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق روز چهارشنبه در دفترش از جنین پلاسخرت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق استقبال کرد.

در این دیدار روابط همکاری بین عراق و نمایندگی سازمان ملل، استراتژی مستقل فعالیت این نمایندگی در عراق و برنامه ها و پروژه های مشترک اجرا شده توسط این نمایندگی در برخی از مناطق عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین پیگیری تلاش ها و تمهیدات انجام شده برای موفقیت در انتخابات شوراهای استانی که قرار است در دسامبر آینده برگزار شود به بررسی دو طرف رسید.

در این نشست تلاش های عراق در برخورد با موضوع آوارگان و بازگشت داوطلبانه آنها به محل زندگی شان پس از ایجاد فضای لازم برای ثبات و ادغام مجدد آنها در جامعه بررسی شد و در مورد تلاش های عراق برای رویارویی با چالش های اقلیمی و اقدامات این کشور برای رسیدگی به مشکل خشکسالی گفت و گو شد.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا