سیاسی

الازهر خواستار مقاومت فلسطین در برابر سرکشی و تروریسم صهیونیست‌ها شد

الازهر خواستار مقاومت ملت فلسطین در برابر سرکشی و تروریسم صهیونیست ها شد و تاکید کرد که هر اشغالگری دیر یا زود از بین می رود.

میدل ایست نیوز: الازهر مصر در بیانیه ای، شهادت فلسطینیان در راه دفاع از میهن و امت و قضیه خود که قضیه انسان های شریف جهان است را خالصانه به امت اسلامی و عربی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری «عاجل»، الازهر خواستار مقاومت ملت فلسطین در برابر سرکشی و تروریسم صهیونیست ها شد و بیان کرد که با افتخار تمام، به تلاش ها برای مقاومت ملت شجاع فلسطین درود می فرستیم.

الازهر از جهان و جامعه بین الملل خواست با اندیشه و حکمت به طولانی ترین اشغالگری در طول تاریخ معاصر که اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها است بنگرند و بدانند که این اشغالگری لکه ننگی بر پیشانی بشریت و جامعه بین الملل است که تنها سیاست یک بام و دو هوا را درخصوص قضیه فلسطین دنبال می کند.

الازهر ضمن ابراز همبستگی با ملت شجاع فلسطین، از خداوند خواستار صبر، مقاومت، آرامش و قدرت شد و تاکید کرد که هر اشغالگری دیر یا زود از بین می رود.

صبح امروز حماس، مناطقی از اسرائیل را هدف حملات شدید موشکی قرار داد و پس از آن اسرائیل نیز عملیاتی را در پاسخ به این حمله آغاز کرد.

نیروهای حماس با ورود به شهرک های جنوبی اسرائیل کنترل برخی از مناطق اسرائیل را به دست گرفته و شماری از اسرائیلی ها را به اسارت درآورده است.

گفتنی است گروه‌های مقاومت در غزه صبح امروز عملیات طوفان اقصی را علیه اسرائیل آغاز کردند.

شمار کشته شدگان و مصدومان حمله نیروهای مقاومت فلسطین به اسرائیل به بیش از 150 کشته و 1100 مجروح افزایش یافت.

منبع
عاجل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا