سیاسی

الحشد الشعبی: طوفان الاقصی پاسخ تمام تجاوزات اسرائیل است

الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی پاسخی قاطع و صدای محکومیت تمام تجاوزات اسرائیل است.

میدل ایست نیوز: الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که عملیات طوفان الاقصی پاسخی قاطع و صدای محکومیت تمام تجاوزات اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) الحشد الشعبی روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ما با افتخار، پیروزی چشمگیر و باشکوه فلسطین را که دل های مؤمنان را در اقصی نقاط جهان شاد کرده، دنبال می کنیم. این شاهدی بر قدرت و توان فلسطینی ها خواهد بود که تسلیم نشدند، این حمله  هماهنطور که خودشان به «طوفان اقصی» نام گذاری کردند، طوفانی بود که صهیونیست ها را در خود فرو برد، قدرت آنها را شکست و بینی آنها را به خاک مالید.

در این بیانیه آمده است: عملیات طوفان الاقصی پاسخی قاطع و صدای محکومیت تمام تجاوزات اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی و برادران ما در قدس اشغالی است.

این بیانیه می افزاید: ما در این برهه تاریخی حمایت کامل خود را از برادران مقاومت اعلام می داریم و از آنان حمایت می کنیم و برای پایداری و استقامتشان دعا می کنیم. ما همچنین از همه مردم آزاده جهان می خواهیم که از مردم فلسطین در آرمان عادلانه خود و دفاع از سرزمین و مقدسات خود حمایت کنند.

الحشد الشعبی در بیانیه خود آورده است: پیروزی ای که اکنون حاصل شده، نتیجه تلاش طولانی و راهی مقدس است که با خون پاک همه شهیدان به ویژه دو سردار شهید (سردار قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس) هموار شده است.

گفتنی است گروه‌های مقاومت در غزه صبح امروز عملیات طوفان الاقصی را علیه اسرائیل آغاز کردند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا