خبر اولسیاسی

آیت الله خامنه‌ای: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه یابد، کسی جلودار مسلمانان و مقاومت نخواهد بود

رهبر جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که اگر جنایات اسرائیل ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.

میدل ایست نیوز: آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران نسبت به تداوم جنایت های اسرائیل در غزه هشدار داد.

به گزارش ایرنا، وی در دیدار جمعی از نخبگان ایرانی گفت: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند، مسلمان ها و نیروهای مقاومت بی‌تاب می شوند، کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد، این را بدانند. این واقعیتی است که وجود دارد.

رهبر ایران افزود: هر کاری هم رژیم صهیونسیتی بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه‌ای را که خورده است جبران کند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل باید محاکمه شود گفت: در قضیه فلسطین آنچه جلو چشم همه دنیاست جنایت نسل‌کشی رژیم غاصب است.

آیت الله خامنه ای تصریح کرد: مسئولین برخی کشورها که در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی صحبت کردند اعتراضشان این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیر نظامی‌ها را کشتند.

وی ادامه داد: اولا این حرف خلاف واقع است. اینهایی که در شهرک‌ها هستند همه مسلح هستند.حالا گیریم غیرنظامی، چه تعداد کشته شدند؟ صدبرابر آن را رژیم غاصب از زن و بچه و پیر جوان می‌کشد.

رهبر ایران اظهار داشت: آنطوری که اطلاعات متعدد به ما می‌گوید سیاست جاری این هفته اخیر داخل رژیم صهیونسیتی را آمریکایی تنظیم می‌کنند‌‌. این کاراهایی که دارد انجام می‌گیرد سیاست آنهاست‌‌.

وی افزود: بمباران ها باید فورا قطع شود. ملت مسلمان جدا عصبانی‌اند، نشانه های آن را با اجتماعات مردم مسلمان و غیرمسلمان در کشورهای اسلامی و اروپایی و غربی می بینید.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا