خبر اولسیاسی

حزب الله: اکنون در دل نبرد هستیم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تماس های بسیاری برای جلوگیری از مداخله حزب الله در تجاوز اسرائیل دریافت کردیم، ولی ما اکنون در دل نبرد هستیم.

میدل ایست نیوز:معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که تماس های بسیاری برای جلوگیری از مداخله حزب الله در تجاوز اسرائیل دریافت کردیم،ولی ما اکنون در دل نبرد هستیم.

به گزارش «المیادین» نعیم القاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز شنبه در سخنانی اظهار داشت: دشمنان ما از قدرت مقاومت می ترسند به خاطر همین رو به زوالند و مرتکب جنایات در حق غیرنظامیان می شوند و این امر بدون مجازات نخواهد بود.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: غرب از رژیم اشغالگر در جنایات و کشتارهایش دفاع می کند، بنابراین آنها شریک این جنایات هستند و هر عملی از سوی این رژیم محکوم است.

وی بیان داشت: غرب از هرگونه قطعنامه ای در محکومیت جنایات اشغالگران جلوگیری می کند. غرب مسئولیت کامل این موضوع را برعهده دارد و مواضع پیرامون راه حل دو کشوری تنها برای منحرف کردن و فریب افکار عمومی مطرح می‌شود

نعیم قاسم گفت: باید با این استکبار مقابله کنیم و امریکا نیز باید بداند که نتایج هرآنچه رخ می دهد، بر عهده اوست. طوفان الاقصی غرب را رسوا کرد.

وی تصریح کرد: آیا انتظار دارید مقاومت را تنها بیابید؟ مقاومت دیگر حزب، گروه یا یک منطقه نیست، بلکه تمام ملت است.

این مقام حزب الله بیان داشت: ما امروز در دل نبرد هستیم و دستاوردهایی را محقق می کنیم.

وی افزود: هرچه حوادث پی در پی رخ دهد، مداخله بیشتر ما را می طلبد و ما آن ر ا انجام خواهیم داد.

نعیم قاسم همچنین گفت: آنچه در جنوب لبنان انجام می دهیم، مرحله ای همگام با رویارویی است و اگر ایجاب شود، بیش از این انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دشمن بیش از این مداخله کند، کار گسترده تر می شود. به کسانی که با ما ارتباط برقرار می کنند می گویم که ابتدا باید تجاوز متوقف شود تا درگیری گسترش نیابد.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: مجبور به توضیح دادن طرح خود نیستیم و دشمن باید به شکستی که خورده راضی باشد وگرنه شکست بزرگتری خواهد خورد و امیدی به پیروزی نخواهد داشت.

نعیم قاسم افزود: ورود زمینی اسرائیل به غزه گورستانی برای دشمن خواهد بود و مقابل ما جز پیروزی و مقابل آنان جز شکست نیست.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا