سیاسی

هلاکت 45 تروریست توسط دستگاه مبارزه با تروریسم عراق

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون 45 تروریست را به هلاکت رسانده است.

میدل ایست نیوز: دستگاه مبارزه با تروریسم عراق، شمار عملیات ضد تروریستی خود از آغاز سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، صباح النعمان، سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که ماموریت این دستگاه هم اکنون، پیگیری و پیگرد عناصر گروه تروریستی داعش در هر مکان است و این عملیات مبتنی بر رویکرد و طرحی تحت نظارت عبدالوهاب الساعدی، رئیس این دستگاه و در راستای اجرای دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح برای فشار بر بقایای داعش و جلوگیری از انجام عملیات توسط آن برای ناامن کردن استان ها است.

النعمان افزود که این طرح مبتنی بر داده های اطلاعاتی دقیق و بررسی پیشین از وضعیت مناطق فعالیت داعش است که براساس آن از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 250 ماموریت با تاکتیک های مختلف انجام شده است.

وی تصریح کرد که اغلب این عملیات بر استان های دیالی، کرکوک و صلاح الدین متمرکز است و در مناطق غرب الانبار نیز پیگیرد بقایای داعش در مناطق معروف به صعب العبور بودن گسترش یافته است.

سخنگوی دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که از ابتدای سال جاری تاکنون 45 تروریست کشته و 110 تروریست از جمله برخی سرکردگان داعش در مناطق صلاح الدین و کرکوک بازداشت شدند.

وی اشاره کرد که اکثر عملیات بازداشت با هماهنگی اطلاعاتی بالا با اداره مبارزه با تروریسم و اداره آسایش اربیل و سلیمانیه انجام شده است و هماهنگی اطلاعاتی روز به روز افزایش خواهد یافت و موفقیت های پیوسته ای را رقم خواهد زد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا