سیاسی

تمایل امارات برای سرمایه‌گذاری در سنگاپور

رئیس امارات در دیدار نخست وزیر سنگاپور این کشور را نمونه‌ای ممتاز در رشد و پیشرفت دانست و گفت: امارات مشتاق تقویت همکاری با سنگاپور و سرمایه‌گذاری در تمام فرصت‌های موجود است.

میدل ایست نیوز: محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات گفت‌وگوهایی با لی هسینگ لونگ، نخست وزیر سنگاپور درباره تقویت مشارکت جامع میان دو کشور انجام داد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» این امر در جریان استقبال بن زاید از نخست وزیر سنگاپور که برای سفری چند روزه به امارات رفته، صورت گرفت.

بن زاید در توییتی نوشت که مذاکرات ثمربخشی درخصوص تقویت روابط دوجانبه در زمینه های مختلف انجام داده است.

وی افزود: سنگاپور نمونه ای ممتاز در رشد و پیشرفت است و امارات نیز مشتاق تقویت همکاری با این کشور و سرمایه گذاری در تمام فرصت های موجود است.

گفتنی است نخست وزیر سنگاپور پس از پایان سفرش به عربستان وارد امارات شد. وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در خصوص ارتقای سطح روابط میان دو کشور به سطح مشارکت استراتژیک به توافق رسید.

گفتنی است در ژوئن سال گذشته امارات و سنگاپور در سومین دور کمیته مشترک میان دو کشور، برای تقویت همکاری در زمینه های اقتصادی و سیاسی با تمرکز بر تحولات دوجانبه در حوزه تجارت و سرمایه گذاری، انرژی، تغییرات اقلیمی و محیط زیست به توافق رسیدند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا