سیاسی

رهبر ایران: جنایت در غزه را امریکا مدیریت می‌کند

رهبر ایران گفت که دولت‌های مسلمان نباید در قضیه فلسطین قافیه را ببازند و حرف های امریکا و برخی کشورهای غربی را تکرار کنند.

میدل ایست نیوز: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه گفت: در قضیه فلسطین، امریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران است. در این جنایات، دست امریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران، داخل شده و آلوده است. در واقع امریکا است که دارد جنایت غزه را مدیریت می کند.

به گزارش «ایرنا» رهبر ایران تصریح کرد: اینکه شما مشاهده می‌کنید که رئیس‌جمهور امریکا و رؤسای کشورهای ظالم و شرور مثل انگلیس و فرانسه و آلمان، پی در پی خودشان را [به اراضی اشغالی] می‌رسانند، برای چیست؟ چون می‌بینند رژیم صهیونیستی دارد نابود می‌شود؛ خودشان را می‌رسانند تا از نابودی جلوگیری کنند.

وی افزود: اگر خطر نابودی، رژیم غاصب را تهدید نمی‌کرد، این اشرار عالم خودشان را محتاج نمی‌دیدند که مرتب و پشت سر هم، اظهار همبستگی کنند.

آیت الله خامنه ای گفت: این موضوع نشان می‌دهد که ضربه [حماس]، ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده‌ای بوده است؛ رژیم ضربه‌خورده و زخم خورده و از پا افتاده‌ی صهیونیستی  که دارند به زور با بمب‌ها و تسلیحات کذایی، سر پا نگه می‌دارند، چون زورش به رزمندگان نرسید و نخواهد رسید، انتقامش را از مردم بی دفاع فلسطین می‌گیرد.

وی اظهار داشت: رزمندگان، همچنان آماده اقدام هستند و حفظ‌کننده روحیه و انگیزه و توان اقدام در این مدت بوده‌اند و بعد هم خواهند بود.

رهبر ایران با مخاطب‌قراردادن دولت‌های مسلمان، خاطر نشان کرد: دولت‌های مسلمان نباید در این قضیه قافیه را ببازند و خیال نکنند که چون یک غلطی امریکا و برخی کشورهای غربی می‌کنند و مدافعین از خانه و وطن را تروریست می‌نامند، آن‌ها هم بخواهند همان را تکرار کنند.

آیت‌الله خامنه‌ای افزود: دولت‌های مسلمان و سخنگویان سیاسی مراقب باشند که حرف آن‌ها (غربی‌ها) را تکرار نکنند و بدانند که در این قضیه و قضایای بعدی، قطعا فلسطین پیروز خواهد بود.

وی بیان داشت: کسی که از خانه و میهن خود در مقابل دشمن دفاع می‌کند، آیا تروریست است؟ تروریست، آن دولت جعلی و ظالمی است که خانه او را غصب کرده است. ایشان اضافه کردند: دنیای آینده، دنیای فلسطین است و دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

رهبر ایران تصریح کرد: این ظلم و جنایت و فاجعه‌آفرینی که می‌کنند، بیهوده است و به اذن‌الله تعالی، به جایی نخواهد رسید.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا