خبر اولسیاسی

تازه ترین تحولات جنگ در نوار غزه از نیمه شب گذشته

در سایه قطع کامل اینترنت و ارتباطات در نوار غزه، اطلاعات اندکی درباره آنچه پس از حمله زمینی اسرائیل در این منطقه جریان دارد در دست است.

میدل ایست نیوز: در سایه قطع کامل اینترنت و ارتباطات در نوار غزه، اطلاعات اندکی درباره آنچه پس از حمله زمینی اسرائیل در این منطقه جریان دارد در دست است.

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) شب گذشته اعلام کرد که در حال مقابله با حمله زمینی اسرائیل در بیت حانون و شرق البریج است.

جنبش حماس بامداد امروز (شنبه 28 اکتبر) با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که گردان‌های القسام و همه نیروهای مقاومت با همه توان و قدرت در حال مقابله با حمله اسرائیل و خنثی کردن تلاش‌هایش برای ورود زمینی به غزه است.

این جنبش افزود که نتانیاهو با ارتش شکست‌خورده اسرائیل نمی‌تواند هیچ دستاورد نظامی در غزه داشته باشد.

بامداد امروز سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که 150 هدف زیر زمینی در نوار غزه در شب گذشته منهدم شده است.

همزمان خبرنگار «الجزیره» تأکید کرد که توپخانه‌های اسرائیل همچنان مناطق نزدیک به دیواره مرزی نوار غزه را بمباران می‌کنند.

از سوی دیگر، وزارت دفاع امریکا اعلام کرد که لوید اوستن، وزیر دفاع امریکا در تماس تلفنی با یوآف گالانت وزیر دفاع اسرائیل بر اهمیت حفاظت از جان غیر نظامیان در غزه تأکید کرده است.

عفو بین الملل نیز تأکید کرد که غیر نظامیان در غزه در معرض خطری بی سابقه هستند و اسرائیل با قطع اینترنت و ارتباطات در حال بمباران شدید منطقه است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا