سیاسی

لغو مسابقات قهرمانی واترپلوی اروپا در اسرائیل

فدراسیون واترپلوی اروپا اعلام کرد که جام بین قاره ای واترپلو که قرار بود در اسرائیل برگزار شود به دلیل جنگ میان اسرائیل و حماس، لغو شد.

میدل ایست نیوز: فدراسیون واترپلوی اروپا اعلام کرد که جام بین قاره ای واترپلو که قرار بود در اسرائیل برگزار شود به دلیل جنگ میان اسرائیل و حماس، لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری «24»، این مسابقات که قرار بود در شهر نتانیا برگزار شود، پس از نشست با فدراسیون واترپلوی اسرائیل لغو شد.

فدراسیون واترپلوی اروپا اعلام کرد که با فدراسیون واترپلوی اسرائیل به این نتیجه رسیدند که محال است این مسابقات آنطور که برنامه ریزی شده بود در ژانویه 2024 در اسرائیل برگزار شود.

فدراسیون واترپلوی اروپا افزود که گزینه های دیگر را برای چگونگی ورود تیم های راه یافته به مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در فوریه در دوحه برگزار شود، بررسی می کند.

جنگ غزه که از هفت اکتبر آغاز شده، وارد بیست و هشتمین روز خود شده و ارتش اسرائیل همچنان به بمباران نوار غزه ادامه می دهد.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت غزه، از زمان آغاز حملات اسرائیل به غزه تاکنون 9 هزار و 61 نفر شهید و 32 هزار نفر مجروح شدند.

منبع
24

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا