سیاسی

جنگ غزه محور نشست رؤسای پارلمان های شورای همکاری

هفدهمین نشست رؤسای مجالس قانونگذاری کشورهای شورای همکاری در دوحه آغاز شد.

میدل ایست نیوز: هفدهمین نشست رؤسای مجالس قانونگذاری کشورهای شورای همکاری روز سه شنبه در دوحه، پایتخت قطر آغاز شد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» در این نشست تحولات جنگ اسرائیل علیه غزه که وارد سی و دومین روز خود شده و بیش از 10 هزار شهید برجای گذاشته، بررسی خواهد شد.

حسن بن عبدالله الغانم، رئیس مجلس شورای قطر در این نشست گفت: ما قتل عامی که اسرائیل در غزه و در میان سکوت جهان مرتکب می شود را شدیدا محکوم می کنیم.

وی افزود: از کشورهای حامی اسرائیل می خواهیم تا از جانبداری افراطی خود از اسرائیل دست بردارند. ما خواستار گشودن گذرگاه ها و رساندن کمک ها به نوار غزه ایم.

احمد السعدون، رئیس مجلس ملی کویت نیز اظهار داشت: اشغالگران صهیونیست به تجاوزات خود به غزه ادامه داده و از گشودن گذرگاه ها برای ورود کمک ها و خروج مجروحان خودداری می کنند.

احمد بن سلمان المسلم، رئیس مجلس نمایندگان بحرین نیز اسرائیل را متهم به اعمال مجازات دسته جمعی در حق اهالی غزه کرده و بار دیگر خواستار گشودن گذرگاه های نوار غزه شد.

همچنین صقر غباش، رئیس مجلس ملی امارات گفت که کشورش به دنبال توقف این جنگ علیه مردم فلسطین و تسریع در کمک رسانی به غزه است.

نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری نیز خواستار توقف فوری کشتار، ویرانی و کوچاندن مردم در غزه و ورود فوری کمک ها به این منطقه شد.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا