اقتصادیسیاسی

دستگیری 28 متهم در برخورد با قاچاق سوخت در عراق

دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد که در دو ماه گذشته در عملیات مبارزه با قاچاق سوخت 28 متهم را دستگیر و 480 هزار لیتر سوخت را کشف کرده است.

میدل ایست نیوز: دستگاه امنیت ملی عراق، امروز دوشنبه (20 نوامبر) نتایج عملیات امنیتی خود در زمینه مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و پیگرد افراد تحت تعقیب طی دو ماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) دستگاه امنیت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای دستگاه امنیت ملی عراق به عملیات خود در زمینه مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و پیگرد افراد تحت تعقیب و تحویل آنها به دستگاه های قضایی ادامه خواهند داد چرا که خسارت های زیادی بر امنیت اقتصادی کشور وارد می کنند.

این بیانیه افزود که نیروهای امنیت اقتصادی طبق دستور قضایی، طی دو ماه، توانسته اند از قاچاق 460 هزار لیتر سوخت جلوگیری و 28 تن از متهمان را دستگیر کنند.

در این بیانیه آمده است که 17 تانکر، 9 مخزن سوخت و 4 مخفیگاه که برای قاچاق فرآورده های نفتی استفاده می شد، در استان های بصره، الانبار، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوی و بابل کشف و ضبط شده است.

این بیانیه اشاره کرد که با هماهنگی دستگاه های مربوطه، تمامی اجناس ضبط شده و تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه های قضایی، معرفی شدند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا