اقتصادی

عرضه 90 فرصت سرمایه‌گذاری در نشست اقتصادی بصره

وزارت صنعت و معدن عراق با برگزاری دومین کنفرانس اقتصادی که در روزهای دوم و سوم ماه آتی در استان بصره برگزار می شود، 90 فرصت سرمایه گذاری عرضه می کند.

میدل ایست نیوز: وزارت صنعت و معدن عراق با برگزاری دومین کنفرانس اقتصادی که در روزهای دوم و سوم ماه آتی در استان بصره برگزار می شود، 90 فرصت سرمایه گذاری عرضه می کند.

ضحی الجبوری، سخنگوی رسمی وزارت صنعت و معدن عراق امروز چهارشنبه (22 نوامبر) به روزنامه رسمی «الصباح» گفت که وزارت صنعت و معدن در تلاش است در دومین کنفرانس اقتصادی که در روزهای دوم و سوم دسامبر در استان بصره برگزار می شود، فرصت سرمایه گذاری برای شرکت های جهانی را عرضه کند.

الجبوری افزود این کنفرانس با نظارت نخست وزیر عراق برگزار می شود و فرصت های سرمایه گذاری زیادی در زمینه های مختلف از جمله در بخش های دارویی، غذایی، استخراجی و دیگر بخش ها ارائه خواهد شد.

وی به دعوت از شرکت های جهانی، سرمایه گذاران و تجار و همچنین علاقه مندان به بخش های اقتصادی و صنعتی اشاره کرد و گفت که طرح پروژه های صنعتی در فعال سازی این بخش نقش بسزایی خواهد داشت خصوصا که کشور تمام امکانات لازم برای پیشرفت در بخش صنعت از جمله مواد غذایی، کارخانه ها و صنایع را دارد و برای پیشرفت تنها به شراکت و سرمایه گذاری برای توسعه نیاز دارد.

سخنگوی وزارت صنعت و معدن عراق گفت که وزارت صنعت و معدن برای آینده بهتر در بخش مشارکت های صنعتی، برنامه ریزی هایی انجام داده است.

وی به اولین کنفرانس سرمایه گذاری معدنی، پتروشیمی و کود که در ماه مه گذشته برگزار شده اشاره کرد و گفت این کنفرانس نقش بزرگی در شراکت با شرکت های معتبر بین المللی ایفا کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا