اجتماعی

افتتاح بزرگ‌ترین بوستان بغداد

شهردار بغداد بزرگترین بوستان به مساحت 5 و نیم هکتار در منطقه الحریه بغداد را افتتاح کرد.

میدل ایست نیوز: عمار موسی کاظم، شهردار بغداد بزرگترین بوستان جدید به مساحت 5 و نیم هکتار در منطقه الحریه در بغداد را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) در بیانیه شهرداری بغداد آمده است که شهرداری بغداد به تلاش خود برای تبدیل فضاهای خالی به اماکن تفریحی و فضای سبز ادامه می دهد و افتتاح پارک «السلام» به مساحت 5 و نیم هکتار در منطقه «الحریه» در محدوده شهرداری منطقه «الشعله» شامگاه شنبه با حضور عمار موسی کاظم، شهردار بغداد انجام شد.

این بیانیه افزود که این منطقه پیش از این محل نگه داری دام به صورت غیر قانونی بود که توسط شهرداری جمع آوری و به یک تفرجگاه و محلی برای تفریح ساکنین این منطقه تبدیل شده است.

این بیانیه افزود که این بوستان شامل 12 آلاچیق، 80 نیمکت، 70 سطل زباله، لوازم بازی کودکان، ساعت الکترونیک بزرگ، تیرهای چراغ برق و سیستم روشنایی و نیز دو زمین بازی فوتبال 5 نفره و زمین بازی خاکی به مساحت یک هکتار و 250 متر مربع است.

در بیانیه شهرداری بغداد آمده است که شهرداری با مدیریت شهردار بغداد در جهت مبارزه با بیایان زایی، جلوگیری از تاثیر تغییرات آب و هوایی و نیز بهبود محیط زیست به اجرای عملیات افزایش فضای سبز و کاشت درخت در تمامی مناطق پایتخت ادامه می دهد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا