اجتماعیسیاسی

هلال احمر عراق بیش از 20 تن کمک پزشکی و دارویی به فلسطین ارسال کرد

جمعیت هلال احمر عراق اعلام کرد که بیش از 20 تن کمک های پزشکی و دارویی برای کمک به غزه، به هلال احمر مصر در منطقه العریش ارسال شده است.

میدل ایست نیوز: جمعیت هلال احمر عراق اعلام کرد که بیش از 20 تن کمک های پزشکی و دارویی مستقیما به هلال احمر مصر در منطقه العریش ارسال کرده تا تدارکات لازم برای رساندن به هلال احمر فلسطین انجام شود.

به گزارش «شفق نیوز» یکشنبه (26 نوامبر) در بیانیه هلال احمر عراق آمده است که با همکاری دفتر نخست وزیر عراق دور چهارم ارسال بیش از 20 تن کمک های پزشکی و دارویی به فرودگاه بغداد ارسال شده تا از طریق هواپیماهای عراقی به هلال احمر مصر در منطقه العریش فرستاده شود و تدارکات لازم برای رساندن به هلال احمر فلسطین انجام شود.

پیش از این جمعیت هلال احمر عراق از طریق هلال احمر مصر، بیش از 30 تن مواد غذایی و پزشکی برای هلال احمر مصر ارسال کرد.

این بیانیه اعلام کرد که جمعیت هلال احمر عراق همچنان در حال آماده سازی کمک های غذایی از طریق منابع سازمان و کمک های مردمی است تا به هلال احمر فلسطین فرستاده شود.

پیش از این سازمان ملل متحد اعلام کرده بود که از 248 کاروان کمک های انسان‌دوستانه که از آغاز آتش بس موقت بین حماس و اسرائیل به نوار غزه ارسال شده، 61 کاروان حامل کمک های پزشکی، غذایی و آب وارد شمال غزه شده است.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا