اجتماعی

آغاز بزرگترین رویداد بین المللی گردشگری عربستان در چین

سازمان گردشگری عربستان بزرگترین کمپین تبلیغاتی بین المللی خود را با هدف دعوت از چین برای کشف مقاصد و تجارب گردشگری غنی و متنوع در عربستان آغاز کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان گردشگری عربستان بزرگترین کارزار تبلیغاتی بین المللی خود را با هدف دعوت از چین برای کشف مقاصد و تجارب گردشگری غنی و متنوع در عربستان آغاز کرد.

به گزارش «الخلیج الجدید» این رویداد که خبرگزاری رسمی عربستان آن را بزرگترین کارزار یکپارچه تبلیغاتی در چین توصیف کرده، شامل جشنواره بازار عربستان است که میراث، فرهنگ و طبیعت این کشور را معرفی می کند.

این جشنواره که در شهر شانگهای آغاز شده تاکنون بیش از 80 هزار بازدید کننده داشته و شامل مجموعه ای از ارائه های بصری و صوتی است که مراکز طبیعی و تاریخی و نیز فعالیت های فرهنگی و تفریحی را معرفی می کند.

فهد حمید الدین، مدیرعامل این جشنواره گفت: چین یکی از مهم ترین بازارهای استراتژیک اصلی مورد هدف است چراکه این کشور از بزرگترین منابع گردشگران جهان به شمار می رود.

وی افزود: عربستان تصمیم دارد تا سال 2030 از 5 میلیون گردشگر چینی استقبال کند.

خبرگزاری رسمی عربستان نیز با اعلام این خبر تأکید کرده که این کارزار 500 میلیون چینی را هدف گرفته و همزمان افزود که تعداد رزرو برای سفر به عربستان 277 درصد افزایش یافته است.

منبع
الخلیج الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا