اجتماعیسیاسی

سازمان ملل: عراق در مبارزه با جرایم پیشرفت بسیاری داشته است

سازمان ملل متحد و عراق در زمینه های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر با یکدیگر همکاری می کنند.

میدل ایت نیوز: دفتر سازمان ملل متحد برای مقابله با مواد مخدر و جرایم در عراق بر حمایت از اقدامات عراق برای از بین بردن شبکه های بزرگ مواد مخدر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) جمعه (1 دسامبر)، علی البریر رئیس دفتر و هماهنگ کننده ارشد برنامه های دفتر سازمان ملل برای مقابله با مواد مخدر و جرایم گفت که این دفتر در زمینه های مختلف با عراق همکاری دارد.

البریر به حمایت این سازمان از عراق در گسترش امکانات این کشور برای مبارزه با مواد مخدر و انتقال تمرکز از مصرف کنندگان خرد به شبکه های بزرگ مواد مخدر اشاره کرد.

وی افزود که سازمان ملل متحد برای به روزسازی روش های بازپرسی در زمینه های جنایی و اطلاعاتی، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، نظارت بر نتایج جرایم، مبارزه با جرایم سازمان یافته از جمله قاچاق انسان و مهاجران غیر قانونی با عراق همکاری می کند.

البریر افزود که سازمان ملل متحد در تحقیقات ورود نمی کند اما در راستای توسعه توانمندی های عراق و اتصال آن به طرف های بین المللی مختلف که می توانند در زمینه های مختلف به عراق کمک کنند، فعالیت می کند.

وی تاکید کرد که عراق در سال های اخیر در این عرصه پیشرفت زیادی داشته است و تمایل دارد تا بین دستگاه های دولتی فدرال و اقلیم کردستان هماهنگی بیشتری ایجاد کند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا