اجتماعی

افتتاح بیمارستان صحرایی امارات در غزه

بیمارستان صحرایی امارات در نوار غزه ارائه خدمات درمانی خود به ساکنان این منطقه را آغاز کرد.

میدل ایست نیوز: این بیمارستان که در چارچوب عملیات «فارس الشهم 3» در غزه دایر شد، دارای بیش از 150 تخت است و با نظارت یک تیم پزشکی فعالیت می کند.

به گزارش «النهار» بیمارستان اماراتی غزه دارای اتاق های جراحی برای انجام انواع اعمال جراحی مختلف از جمله جراحی عمومی، جراحی کودکان و جراحی عروق، اتاق های مراقبت ویژه بزرگسالان و کودکان، بخش بیهوشی، کلینیک های تخصصی از جمله داخلی، دندان، ارتوپدی، روانپزشکی، پزشکی خانواده، پزشکی اطفال، زنان و دیگر خدمات است.

علاوه بر این، این بیمارستان خدمات سی تی اسکن، اشعه ایکس و نیز داروخانه را ارائه می دهد و دارای آزمایشگاهی با به‌روزترین تجهیزات لازم برای انجام انواع آزمایش ها و معاینات است.

تیم پزشکی این بیمارستان نیز کادری متخصص و واجد شرایط در زمینه ها و تخصص های گوناگون پزشکی است.

گفتنی است اسرائیل برای پنجاه و هشتمین روز بمباران مناطق گوناگون غزه را ادامه داد و در اردوگاه جبالیا کشتاری دسته‌جمعی راه‌ انداخت.

در طرف مقابل، گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند که در چند محور در حال مقابله با حملات اسرائیل هستند و همزمان مناطق گوناگون از جمله تل آویو و اشدود و منطقه غلاف غزه را هدف بمباران راکتی قرار دادند.

اداره بهداشت غزه تعداد قربانیان حملات اسرائیل از 7 اکتبر تا کنون را 15 هزار و 207 شهید و تعداد مجروحان را 40 هزار و 652 تن اعلام کرده است.

منبع
النهار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا