سیاسی

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنایع نظامی در مصر

رئیس جمهور مصر نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی و نظامی «ادکس 2023» را که از 4 تا 7 دسامبر جاری برگزار می شود، افتتاح کرد.

میدل ایست نیوز: گزارش ها حاکی از آن است که در این نمایشگاه که توسط شرکت بین المللی AWE و با همکاری وزارت دفاع و وزارت تولیدات جنگی مصر برگزار می شود،  35 هزار بازدید کننده از 97 کشور و نیز 400 عرضه کننده محصولات از کشورهای مختلف جهان مشارکت دارند.

به گزارش «النهار» قاهره از حدود 100 هیئت بلندپایه نظامی از چندین کشور برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است.

در نمایشگاه ادکس 2023 که در سومین دور خود برگزار می شود، 22 غرفه عربی و بین المللی از کشورهای امریکا، چین، هند، کره جنوبی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، یونان، امارات، عربستان، برزیل، رومانی، جمهوری چک، صربستان، اسلواکی، بلغارستان، اوکراین، قزاقستان، پاکستان، ارمنستان، بوسنی و هرزگووین مشارکت دارند.

در این نمایشگاه مجموعه ای از تولیدات نظامی متنوع که مهم ترین آنها خودروهای زمینی، تسلیحات و تجهیزات پدافند هوایی و دفاع ساحلی، کشتی ها، امنیت سایبری، سامانه های موشکی، سامانه های خودکار، چتربازی و فرود هوایی، ارتباط ماهواره ای، سامانه های امداد و نجات، سامانه های نظارتی، تجهیزات تاکتیکی و تجهیزات آموزشی و شبیه سازی به نمایش گذاشته می شود.

منبع
النهار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا