سیاسی

امضای چند تفاهم‌نامه میان عراق و جمهوری آذربایجان

عراق و جمهوری آذربایجان تفاهم‌نامه‌هایی را در زمینه‌های مختلف به منظور تقویت روابط اقتصادی و تجاری بین فیمابین امضا کردند.

میدل ایست نیوز: هیام الیاسیری، وزیر ارتباطات عراق روز پنجشنبه سومین نشست کمیته مشترک عراق و جمهوری آذربایجان با حضور رشاد نبی اف، وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان که به امضای صورتجلسه کمیته مشترک شامل همکاری در زمینه های اقتصادی، علمی، هنری، فرهنگی، جوانان، ورزش و گردشگری انجامید را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) در بیانیه وزارت ارتباطات عراق آمده است: در حاشیه نشست این کمیته، تفاهم نامه هایی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات بین وزارت ارتباطات عراق و وزارت توسعه دیجیتال و حمل و نقل جمهوری آذربایجان امضا شد.

همچنین یادداشت تفاهمی بین سازمان رسانه و ارتباطات عراق و همتای آذربایجانی اش و تفاهم نامه ای بین اتحادیه صنایع عراق و آژانس توسعه تجارت خرد و متوسط جهوری ​​آذربایجان در بخش خصوصی با هدف تقویت روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور امضا شد.

سازمان رسانه و ارتباطات عراق نیز روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: علی المؤید، رئیس سازمان رسانه و ارتباطات، تفاهم نامه ای با رشاد نبی اف، وزیر حمل و نقل و توسعه دیجیتال آذربایجان در زمینه هماهنگی فرکانس رادیویی FM امضا کرد.

در این بیانیه آمده است: تفاهم نامه امضا شده با هدف هماهنگی تخصیص فرکانس رادیویی (FM) با خدمات ناوبری رادیویی هواپیمایی کشوری است.

این بیانیه می افزاید: تفاهم نامه فوق بر اساس مقررات رادیویی، طرح منطقه ای ژنو در سال 1984 و توصیه های اتحادیه بین المللی مخابرات امضا شد.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا