اقتصادی

سامسونگ: عراق یکی از مهمترین بازار‌ها در خاورمیانه به شمار می آید

مدیرکل شرکت سامسونگ الکترونیکس در عراق گفت که بازار عراق یکی از مهمترين بازار‌ها در خاورمیانه و شمال افریقا به شمار می آید.

میدل ایست نیوز: سامسونگ الکترونیکس و شماری از نمایندگان رسانه‌های اطلاعاتی راه‌های تقویت همکاری در بازارهای داخلی را بررسی کردند.

به گزارش «الفرات نیوز» سانگمین کیم مدیرکل شرکت سامسونگ الکترونیکس در عراق گفت که ما از تمام تلاش‌های اهالی رسانه و خبرنگاران به خاطر حمایت‌های همیشگی آن‌ها در توفیق این شرکت در عراق سپاسگزاریم.

وی افزود که تعهد زیاد و فعال شما بر حضور برند تجاری سامسونگ در تمامی رسانه‌ها در انتقال پیام و تحقق اهداف ما در بازار‌های عراق نقش زیادی داشته است.

مدیرکل شرکت سامسونگ الکترونیکس در عراق گفت که بازار عراق یکی از مهمترین بازار‌ها در خاورمیانه و شمال افریقا به شمار می آید و شرکت سامسونگ می کوشد با ارائه جدیدترین دستگاه‌ها و لوازمات جانبی و فناوری‌های جدید به غنی سازی عراق بپردازد.

کیم افزود که سامسونگ تمایل دارد با پاسخگویی به تقاضا‌ها و فراهم کردن نیاز‌های مشتریان باعث رشد بیشتر عراق شود.

در این دیدار گفت و گویی‌هایی بین مدیران شرکت سامسونگ الکترونیکس و نمایندگان رسانه‌ها درباره بازارهای عراق و نیازهای مردم آن صورت گرفت و این شرکت جدیدترین فناوری‌های خود که تمایل به حضور آن در بازارهای عراق را دارد به نمایش گذاشت که از جمله آن می توان به «SmartThings» اشاره کرد.

 

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا