خبر اولسیاسی

حمله موشکی انصار الله به دو کشتی در حال رفتن به سمت اسرائیل

سخنگوی نظامی انصار الله یمن از عملیات نظامی علیه دو کشتی باری که به سمت اسرائیل می رفت، خبر داد.

میدل ایست نیوز: یحیی سریع، سخنگوی نظامی انصار الله یمن از عملیات نظامی علیه دو کشتی باری که به سمت اسرائیل می رفت، خبر داد.

به گزارش المسیره، وی گفت که انصار الله یمن دو کشتی MSC PALATIUM III و MSC Alanya را هدف حمله قرار داده است.

سریع افزود که این دو کشتی با دو موشک دریایی مناسب پس از آن هدف قرار گرفته است که به درخواست های نیروی دریایی یمن و هشدارها و شلیک ها توجه نکرده اند.

سخنگوی نظامی انصار الله تاکید کرد که به همه کشتی ها که به همه بنادر جهان به جز بنادر اسرائیل می روند، اطمینان می دهیم که هیچ آسیبی به آنها نخواهد رسید و آنها باید سیستم راداری خود را روشن نگه دارند.

سریع افزود که در حمله به هر کشتی که در بیانیه های پیشین آمده است تردید نخواهیم کرد و به جلوگیری از عبور همه کشتی های که به سمت بنادر اسرائیل می روند تا زمانی که نیازهای غذایی و دارویی به غزه وارد شود، ادامه می دهیم.

سریع گفت که عملیات انصار الله برای یاری مظلومیت ملت فلسطین و انجام دستورات رهبر انصار الله و پاسخ به فراخوان های ملت های آزاده است.

پیش از این آسوشیتدپرس گزارش داد که یک مقام امریکایی گفته که پس از اصابت موشکی از یمن به یک کشتی با پرچم لیبریا در دریای سرخ، آتش سوزی رخ داده که نشان می دهد احتمالا گروه انصارالله در پشت این حمله بوده است.

منبع
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا