اجتماعی

کمیساریای عالی انتخابات عراق:
زمان رای گیری تمدید نمی شود

کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق از عدم تمدید زمان رای گیری پس از ساعت 6 عصر امروز خبر داد.

میدل ایست نیوز: کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق از عدم تمدید زمان رای گیری پس از ساعت 6 عصر امروز خبر داد و افزود که تا کنون هیچ گونه شکایتی ثبت نشده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) علی رشید از اعضای کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق دوشنبه (18 دسامبر) اعلام کرد که 16 میلیون نفر واجد شرایط مشارکت در رای گیری شوراهای استانی عراق هستند.

رشید افزود که سیستم ها در حوزه های انتخاباتی به خوبی کار می کنند و  با افزایش حضور و مشارکت مردم در مراکز انتخاباتی، کارمندان به بهترین وجه ممکن به انجام وظایف خود می پردازند.

وی ادامه داد که کمیساریای عالی انتخابات تمام تلاش خود را برای این انتخابات به کار گرفته و هیچ گونه مشکلی در مراکز رای گیری مشاهده نشده است.

این عضو کمیساریای عالی انتخابات تصریح کرد که پس از ساعت 6 عصر، زمان رای گیری تمدید نمی شود.

از طرفی احلام الجابری عضو دیگر کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد که حضور در انتخابات حق مسلم افراد واجد شرایط و کسانی است که دارای کارت های انتخاباتی هستند.

وی افزود که این انتخابات در کمال آرامش در حال انجام است.

الجابری ادامه داد که تا کنون هیچ گونه اختلالی در دستگاه های مخصوص رای گیری رخ نداده و آنچه که در جریان رای گیری ویژه نیروهای امنیتی رخ داد نقص فنی ساده ای بوده است.

وی افزود که بیست و چهار ساعت پس از اتمام رای گیری، نتایج اولیه انتخابات اعلام می شود و این نتایج شامل رای گیری ویژه و سراسری خواهد بود.

از طرفی عماد جمیل رئیس گروه اطلاع رسانی کمیساریای انتخابات اعلام کرد که رای دهنگان برای ثبت آرای خود همچنان به مراکز انتخاباتی مراجعه می کنند و تمامی مراکز انتخاباتی شاهد حضور گسترده افراد بوده است.

جمیل ادامه داد که همکاری زیادی از جانب نیروهای امنیتی و کمیساریای انتخابات وجود دارد و این همکاری امور را برای حضور رای دهنگان به حوزه های انتخاباتی آسان کرده است.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا