سیاسی

اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای استانی عراق در پایان هفته آتی

کمیساریای عالی انتخابات عراق ضمن اعلام آنکه شمارش دستی آرا یکشنبه به پایان می رسد خبر داد که نتایج نهایی پایان هفته آتی اعلام می شود.

میدل ایست نیوز: مدیر گروه اطلاع رسانی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق ضمن اظهار آنکه عملیات شمارش دستی آرا روز یکشنبه به پایان می رسد گفت که نتایج نهایی انتخابات شوراهای استانی عراق پایان هفته آتی اعلام میشود.

به گزارش «رووداو» عماد جمیل، مدیر گروه اطلاع رسانی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق امروز جمعه (22 دسامبر) اعلام کرد که شمارش آرا در برخی از استان ها امروز و در برخی دیگر شنبه به اتمام می رسد و نتایج شمارش دستی آرا در روز یکشنبه پایان می پذیرد و نتایج آن اعلام می شود.

جمیل ادامه داد که اعلام نتایج نهایی انتخابات در یک کنفرانس و در پایان هفته آتی صورت می پذیرد.

مدیر گروه اطلاع رسانی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق گفت که عملیات شمارش آرا با برداشت پرینت دستگاهای رای گیری انجام می شود پس از آن شمارش دستی آرا و مطابقت آن با پرینت های دستگاه ها صورت می پذیرد.

جمیل افزود که 5.6 درصد آرا در 2038 مرکز باقی مانده که پس از شمارش آن نتایج نهایی اعلام و سپس مدت زمانی برای تجدید نظر و تایید نتایج اختصاص داده می شود.

پیش از این کمیساریای عالی مستقل انتخابات با اعلام مشارکت 41 درصدی در انتخابات شوراهای استانی، از اجرای موفق انتخابات خبر داد.

انتخابات شوراهای استانی عراق روز دوشنبه گذشته (18 دسامبر) برگزار شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا