سیاسی

رایزنی مشاور امنیت ملی امارات و وزیر امور خارجه قطر درباره مسائل بین‌المللی

مشاور امنیت ملی امارات در دیدار با وزیر امور خارجه قطر درباره روابط دو جانبه و برخی از مسائل منطقه ای و بین المللی گفت و گو کرد.

میدل ایست نیوز: محمدبن عبد الرحمن نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر شامگاه یکشنبه از طحنون بن زاید آل نهیان مشاور امنیت ملی امارات و معاون حاکم ابوظبی در دوحه استقبال کرد.

به گزارش «الخلیج آنلاین» وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد دو طرف در این دیدار درباره ارتقای ارتباط همکاری دوجانبه گفت و گو کردند.

این وزارت خانه در بیانیه خود افزود که این دو مقام بلندپایه همچنین درباره شماری از مسائل منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.

از طرفی خبرگزاری رسمی امارات (وام) گفت که مشاور امنیت ملی امارات با نخست وزیر قطر درباره روابط برادرانه بین دو کشور گفت و گو کرد.

همچنین دو طرف درباره راه های تقویت همکاری و فعالیت های مشترک در جهت منافع مردم دو کشور دوست برای دستیابی به منافع مشترک رایزنی کردند.

در مارس گذشته تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با طحنون بن زاید آل نهیان مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی و منصور بن زاید آل نهیان معاون نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف پیرامون روابط برادرانه دو کشور و راه های پیشرفت و ارتقاء آن در زمینه های مختلف گفت و گو کردند و برخی از موضوعات مورد توجه مشترک را بررسی کردند.

منبع
الخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا