خبر اولسیاسی

سردار قاآنی اظهار داشت:
پاسخ مقاومت عراق در صورت ادامه رفتارهای «غیرمنطقی» امریکا

فرمانده نیروی قدس گفت که اگر امریکایی‌ به رفتارهای غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهند، مقاومت عراق ملاحظاتش را کنار گذاشته و به آن‌ها پاسخ دیگری خواهد داد.

میدل ایست نیوز: سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه ایران، شامگاه جمعه با بیان اینکه امروز مقاومت در سراسر منطقه هرکدام ساختار مستقل و مناسب خود را دارند، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت مرحله به مرحله رشد کردند و امروز تمام ارکان جبهه مقاومت در سطح منطقه خودشان صاحب تصمیم و تشخیص هستند.

به گزارش «ایرنا» وی افزود: در همین دوره مقاومت فلسطین با تدبیر خودش و برنامه ای که تنظیم کرده بود کار را شروع کرد و برای اولین بار در این مقطع به دلیل جنایات گسترده ای که رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین انجام دادند خودشان تدبیر کردند و مرحله به مرحله همه کارهایی که خودشان کردند با برنامه و تدبیر و چقدر زیبا انجام دادند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سران اسرائیل تأکید کرد: شما شهید رضی موسوی را ترور می‌کنید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه چیزی به دست آورید و ایران به نقشه‌های شما کشیده نمی‌شود. رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشتند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی‌گناه است.

وی خطاب به امریکایی‌ها گفت: اگر به رفتارهای غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و به شما پاسخ دیگری خواهد داد.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا