خبر اولسیاسی

انصارالله: ناوهای امریکا در صورت حمله، هدف مستقیم قرار می‌گیرند

انصارالله اعلام کرد که در صورت حمله ناوهای امریکایی به یمن، این ناوها هدف مستقیم قرار خواهند گرفت.

میدل ایست نیوز: محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه جمعه در سخنانی گفت: دفاع از برادرانمان در فلسطین موضوعی است که مورد اجماع تمام مردم یمن است.

به گزارش «المیادین» وی افزود: همانطور که یمن در نبرد اخلاقی علیه ائتلاف امریکایی پیروز شد، در هر نبرد نظامی نیز، اگر مورد حمله قرار گیرد، پیروز خواهد شد.

البخیتی اظهار داشت: پیغام به دشمنان این است که نیروهای مسلح یمن آرزوی رویارویی با دشمن اصلی یعنی امریکا را دارند.

وی ادامه داد: (عبدالملک) الحوثی (رهبر انصارالله یمن) تاکید کرد که در صورت حمله ناوهای امریکایی به یمن، این ناوها هدف مستقیم قرار خواهند گرفت و امریکایی ها از جدیت این تصمیم آگاه هستند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان داشت: باید بپرسیم چرا سایر کشورهای عربی و اسلامی در چارچوب توافقنامه دفاع مشترک که فلسطین امضا کرد، به آن نپیوستند.

وی گفت: یمن در هر نبردی با اسرائیل به هر یک از «کشورهای حلقه» کمک خواهد کرد.

البخیتی افزود: باید برای مذاکرات سیاسی محدودیت زمانی تعیین کرد، در غیر این صورت این مذاکرات بر ملت های عربی و اسلامی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: عربستان و امارات مشارکت در ائتلاف بین المللی برای حفاظت از کشتی های اسرائیلی را اعلام نکرده اند و این نکته مثبتی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: توقف جنگ به منافع مشترک یمن به عنوان یک طرف و عربستان و امارات به عنوان طرف دوم تبدیل شده است.

وی همچنین گفت: اهداف نبرد ما همچنان دفاعی است و در صورت ادامه جنگ ممکن است در آینده تغییر کند.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا