سیاسی

حمله حزب الله به 10 موضع ارتش اسرائیل در جنوب لبنان

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن 10 موضع ارتش اسرائیل در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان از هدف قرار دادن 10 موضع ارتش اسرائیل در مرزهای جنوبی لبنان خبر داد.

به گزارش «اسپوتنیک» حزب الله در بیانیه خود در روز سه شنبه (3 ژانویه) اعلام کرد که نیروهای مقاومت اسلامی در بخش شرقی جنوب لبنان، مقر فرماندهی 91 ارتش اسرائیل در ایلیت واقع در شمال شرق صفد را به طور دقیق با پهپاد انتحاری هدف قرار دادند. همچنین پایگاه السماقه در مزارع شبعا لبنان، با موشک هدف قرار گرفت و خسارت هایی به آن وارد کردند.

در این بیانیه آمده است که پایگاه سربازان ارتش اسرائیل در مجاورت سایت «المرج» با موشک و تجهیزات جاسوسی مدرن که توسط ارتش اسرائیل در نزدیکی پادگان رامیم قرار گرفته بود با سلاح های مناسب مستقیما هدف قرار گرفتند.

بیانیه مذکور اشاره کرد که حزب الله به تجمع سربازان ارتش اسرائیل در مجاورت سایت المرج با سلاح های مناسب حمله کرد که در نتیجه این حمله سربازان اسرائیلی کشته و مجروح شدند.

این بیانیه افزود که ارتش اسرائیل نیروهای کشته شده و مجروح خود را از مجاورت سایت المرج عقب راند و بار دیگر نیروهای ارتش اسرائیل در سایت المرج که برای بازرسی در منطقه حضور داشتند، با سلاح های هدایت شونده هدف قرار گرفتند که این حمله نیز تلفات جانی در پی داشته است.

در بیانیه مذکور آمده است که نیروهای حزب الله در بخش غربی جنوب لبنان با سلاح های مناسب سایت «برکه ریشا» را هدف قرار دادند و خسارت هایی بر آن وارد کردند و به تجمع سربازان ارتش اسرائیل در نزدیکی پادگان «زرعیت» با سلاح های مناسب حمله کردند که در نتیجه آن نیروهای ارتش اسرائیل کشته و زخمی شدند.

این بیانیه همچنین افزود که موضع دیگر ارتش اسرائیل در مجاورت سایت «جل العلام» و پادگان «میتات» حمله موشکی انجام شد و این دو موضع مستقیما مورد هدف قرار گرفتند.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا