سیاسی

حزب الله: مواضع ارتش اسرائیل را با موشک برکان هدف قرار دادیم

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «برکه ریشا» را با گلوله های توپخانه و یک موضع نظامیان اسرائیلی را در مجاورت پایگاه «الضهیره» با موشک «برکان» هدف قرار داده است.

میدل ایست نیوز: حزب الله لبنان  شامگاه جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: در حمایت از مردم پایدار فلسطینی در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 15 و 45 دقیقه عصر جمعه پایگاه برکه ریشا را هدف گلوله‌های توپخانه قرار دادند و خسارات مستقیم وارد کردند.

به گزارش «روسیا الیوم» حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت 16:15 جمعه مواضع نظامیان دشمن اسرائیلی را در مجاورت پایگاه الضهیره با موشک برکان هدف قرار دادند که مورد اصابت مستقیم قرار گرفت.

ساعاتی پیش حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت که از هفتم اکتبر (آغاز طوفان الاقصی) تاکنون در بیش از 670 عملیات، پایگاه های مرزی و شهرک های اسرائیلی را هدف قرار دادیم.

گفتنی است از آغاز جنگ میان جنبش حماس و ارتش اسرائیل در 7 اکتبر، مرزهای لبنان و اسرائیل شاهد حملات متقابل بین ارتش اسرائیل و حزب الله لبنان بوده است.

این حملات منجر به کشته شدن دست کم 175 نفر در لبنان از جمله 129 عضو حزب الله و نیز 14 اسرائیلی از جمله 9 نظامی شده است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا