سیاسی

نبش 1100 قبر و ربودن پیکر 150 شهید فلسطینی توسط اسرائیل

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از نبش 1100 قبر و ربودن پیکر 150 شهید فلسطینی توسط ارتش اسرائیل خبر داد.

میدل ایست نیوز: دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که ارتش اسرائیل هزار و 100 قبر را در گورستان التفاح واقع در شرق نوار غزه نبش قبر کرده و 150 پیکر را ربوده است.

به گزارش «اسپوتنیک» در بیانیه روز شنبه (6 ژانویه) دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه آمده است که یک جنایت جدید به سلسله جنایت های ارتش اسرائیل طی جنگ با فلسطین و کشتار دسته جمعی فلسطینی ها در نوار غزه افزوده شده که آن نبش حدود 1100 قبر در گورستان منطقه التفاح واقع در شرق غزه است.

بیانیه مذکور افزود که پس از نبش قبر و تخریب گورستان ها با بولدوزر، ارتش اسرائیل نزدیک به 150 پیکر شهدا که به تازگی دفن شده بودند را ربود و به مکانی نامعلوم منتقل کرد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه ادامه داد که این جنایت فجیع را که بیانگر وحشی گری غیر اخلاقی اسرائیل است به شدت محکوم می کنیم و از سکوت سازمان های بین المللی فعال در نوار غزه در قبال امثال این جنایت های فاجعه باری که ارتش اسرائیل انجام می دهد ابراز تعجب می کنیم.

در این بیانیه از تمامی کشورهای آزاد جهان و جامعه جهانی خواسته شده تا مانع اشغالگری های اسرائیل شوند و جنگ علیه مردم فلسطین در نوار غزه که طی آن حدود 90 هزار نفر شهید، مفقود، مجروح و بازداشت شدند را متوقف کنند.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا