سیاسی

تاکید السودانی بر تامین امنیت و گسترش سلطه قانون در ذی قار

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در سفر به استان ذی قار بر لزوم گسترش سلطه قانون و تعامل جدی و مسئولانه با درگیری های عشائری در چارچوب اختیارات قانونی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: نشست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با فرماندهان امنیتی و نظامی استان ذی قار امروز دوشنبه برگزار شد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، السودانی در این نشست به اهمیت حفظ امنیت و ثبات اجتماعی در ذی قار و کنترل نظم عمومی در این استان که پایه اساسی رشد و پیشرفت اقتصادی و تغییر مثبت در اوضاع معیشتی و خدماتی به شمار می رود، اشاره کرد.

نخست وزیر عراق بر لزوم عمل کردن دستگاه های امنیتی به وظایف خود به صورت کامل برای تامین شرایط امن و محیط مناسب برای شکوفایی پروژه های سرمایه گذاری و تامین امنیت پروژه ها و کارکنان تاکید کرد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق همچنین بر لزوم گسترش سلطه قانون و تحکیم صلح جامعه و اجتماع و تعامل جدی و مسئولانه با درگیری های عشائری در چارچوب اختیارات قانونی تاکید کرد.

السودانی بیان کرد که دستگاه های امنیتی عراق مکلف به اعمال سلطه حکومت و برقراری نظم عمومی و مقابله با هر کسی هستند که قصد آسیب به ثبات زندگی روزمره شهروندان در این استان را دارد.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا