سیاسی

بررسی حملات پهپادی به اقلیم در دیدار بارزانی و فرمانده نیروهای ائتلاف بین المللی

رئیس اقلیم کردستان عراق و فرمانده کل نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه تاکید کردند که ثبات عراق برای منطقه ضروری است.

میدل ایست نیوز: نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق صبح امروز میزبان جول فاول، فرمانده کل نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه، بود.

به گزارش کردستان 24، در این نشست، همکاری نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و اقلیم برای مقابله با تهدیدهای تروریستی و از بین بردن نهایی داعش، کمک به ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه از طریق آماده سازی، آموزش و ارائه مشورت نظامی و تهدیدهای تروریستی در عراق، سوریه و منطقه بررسی شد.

دو طرف بر حفاظت از نیروهای ائتلاف بین المللی و هیئت های دیپلماتیک در عراق تاکید کردند و گفتند که ثبات عراق برای منطقه ضروری است و نباید فرصتی برای ظهور مجدد تروریسم ایجاد کرد.

بارزانی و فرمانده کل نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه درباره حملات پهپادی به اقلیم کردستان عراق نیز گفت وگو کردند.

اوضاع داخلی اقلیم کردستان عراق، یکپارچه سازی نیروهای پیشمرگه، تحولات خاورمیانه و جنگ غزه و پیامدهای آن بر منطقه و شماری از مسائل دارای اهمیت مشترک از دیگر محورهای گفت وگوی طرفین بود.

منبع
کردستان 24

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا