سیاسی

انصارالله اعلام کرد:
شهادت 5 یمنی در 73 حمله امریکا و انگلیس به یمن

نیروی مسلح انصار الله یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در پی 73 حمله امروز امریکا و انگلیس به یمن، 11 نفر شهید و مجروح شدند.

میدل ایست نیوز: نیروی مسلح یمن وابسته به انصار الله اعلام کرد که امریکا و بریتانیا در چارچوب حمایت از تداوم جنایت اسرائیل در غزه، با 73 حمله، جمهوری یمن را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش المیادین، در این بیانیه آمده است که در این حملات، صنعا، الحدیده، تغز، حجه و صعده هدف حمله قرار گرفتند و این حملات منجر به شهادت 5 نفر و مجروح شدن 6 نفر دیگر از نیروهای مسلح شد.

نیروی مسلح انصار الله یمن بیان کرد که امریکا و بریتانیا مسئولیت کامل این حملات جنایت کارانه در حق ملت یمن را برعهده دارند و این حملات بدون پاسخ و مجازات نخواهد بود.

نیروی مسلح یمن تاکید کرد که در هدف قرار دادن منابع تهدید و همه هدف های خصمانه در خشکی و دریا در دفاع از یمن، حاکمیت و استقلال آن تردید نخواهد کرد.

بیانیه مذکور افزود که این تجاوز وحشیانه، یمن را از موضعش در حمایت و پشتیبانی از مظلومیت ملت فلسطین منصرف نخواهد کرد و نیروهای مسلح یمن بر تداوم جلوگیری از عبور کشتی های اسرائیلی یا کشتی هایی که به سمت بنادر اسرائیل در دریای عرب و دریای سرخ می روند، تاکید می کند.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا