سیاسی

السودانی: شهادت شهید حکیم، نقطه عطف مهمی در مبارزه با تروریسم بود

نخست وزیر عراق در مراسم بزرگداشت شهادت شهید آیت الله سید محمد باقر حکیم، جنایت هدف قرار دادن شهید حکیم را، نقطه عطف مهمی در مبارزه میان تروریسم و ملت عراق دانست.

میدل ایست نیوز: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق صبح امروز شنبه در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید محمد باقر حکیم در سالروز شهادت ایشان، حضور یافت.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری عراق، السودانی در این روز که به روز شهید عراقی نامگذاری شده است، جنایت هدف قرار دادن شهید حکیم را، نقطه عطف مهمی در مبارزه میان تروریسم و ملت عراق دانست.

وی با تقدیر از فداکاری های شهدا از طریق حفظ امنیت و ثبات که بدون فداکاری های آنها محقق نمی شد، گفت که این فداکاری ها به همکاری مسئولانه برای عبور از این مرحله پیچیده و شرایط سخت در منطقه نیاز دارد.

نخست وزیر عراق گفت که دولت، اجرای برنامه خود که مبتنی بر چشم انداز آینده عراق یکپارچه، قوی، مستقل، با ثبات و شکوفا است را آغاز کرده است.

السودانی با اشاره به مقابله با هدر رفت بیت المال، گفت که زیرساخت ها و اقتصاد، خدمات، ساختار مالی و بانکی برای حرکت به سمت پیشرفت و ایجاد فرصت برای نسل های کنونی و آتی در اولویت و مورد اهتمام قرار گرفته است.

نخست وزیر عراق، گفت که یاد و خاطره شهدای ملت مجاهد فلسطین را که به دست مقامات رژیم اشغالگر هر روزه به بدترین جنایت در حق غیرنظامیان بی دفاع به صورت وحشیانه کشته می شوند، به یاد می آوریم.

منبع
نخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا