اجتماعی

کاهش 21 درصدی حوادث آتش سوزی در عراق طی سال 2023

سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که شمار حادثه های آتش سوزی در سال 2023 کاهش 21 درصدی داشته و علت این کاهش را پایبندی به دستور العمل های ایمنی و قوانین آن دانست.

میدل ایست نیوز: شمار پروژه های متخلف شناسایی شده توسط اداره دفاع مدنی وابسته به وزارت کشور عراق طی سال گذشته به هزار پروژه رسید.

به گزارش «الصباح» مقداد میری سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که شمار حادثه های آتش سوزی در سال 2023 کاهش 21 درصدی داشته و علت این کاهش را پایبندی به دستور العمل های ایمنی و قوانین آن توسط مالکان فروشگاه ها و خانه ها دانست.

میری ادامه داد که کارکنان اداره دفاع مدنی برای تاکید بر پایبندی به دستورالعمل های ایمنی و هشدار به متخلفان، دو بار در سال تمامی فعالان صنعتی، تجاری و پروژه ها را گردهم می آورد.

وی اشاره کرد که درصورت عدم التزام به دستورالعمل ها، مکان های متخلف بسته می شوند و برای اتخاذ اقدامات قانونی به مراجع ذی ربط تحویل داده می شوند.

سخنگوی وزارت کشور بیان کرد که اداره دفاع مدنی در کنار عملیات اطفاء حریق و عملیات نجات، در عملیات پاکسازی مناطق مین گذاری شده فعالیت می کند و شمار مهمات جنگی برداشت شده طی سال گذشته به 226 هزار و 897 عدد رسیده و این از مسئولیت های مهم این اداره است.

میری ادامه داد که در عملیات اطفاء حریق، بیش از 3 میلیون دلار صرفه جویی شده است.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا