اقتصادی

تشکیل کمیته ای از 7 مشاور نخست وزیر عراق برای حمایت از بخش صنایع

مشاور نخست وزیر عراق در امور صنعتی و توسعه بخش خصوصی از تسهیلات برای ساخت کارخانه شامل ارائه زمین و وام های بدون بهره خبر داد.

میدل ایست نیوز: حمودی اللامی، مشاور نخست وزیر عراق در امور صنعتی و توسعه بخش خصوصی روز سه شنبه از تسهیلات برای ساخت کارخانه شامل ارائه زمین و وام های بدون بهره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) وی همچنین ضمن اشاره به این که السودانی توجه زیادی به بخش صنعتی و در راس آن بخش خصوصی دارد، تاکید کرد که عراق شاهد یک انقلاب صنعتی است.

اللامی اظهار داشت: نخست وزیر از زمان تصدی منصبش دستور ارائه بسته های حمایتی زیادی به بخش خصوصی در تمامی زمینه ها را داده است.

وی افزود: تصمیم هایی برای اعطای تسهیلات برای ساخت کارخانه از طریق سازمان اراضی کشاورزی و نیز اختصاص زمین های لازم برای ساخت کارخانه ها و اعطای وام های بدون بهره به سرمایه گذاران و صنعتگران مایل به توسعه فعالیت های صنعتی صادر شده است.

مشاور نخست وزیر عراق ادامه داد: نزدیک به دو ماه است که السودانی با دستور اداری یک تیم حمایتی برای بخش خصوصی تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: این تیم که متشکل از 7 مشاور در بخش های مختلف است، هر هفته تشکیل جلسه می دهد و مشکلات، موانع و راه های حمایت از بخش خصوصی را بررسی می کند.

منبع
واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا