سیاسی

فلسطین خواستار قرار دادن شهرک‌نشینان صهیونیست در فهرست تروریسم شد

وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای خواستار قرار دادن سازمان‌های وابسته به شهرک‌نشینان صهیونیستی در فهرست تروریسم بین‌المللی شد.

میدل ایست نیوز: در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: تجاوزات و جنایات سازمان یافته و مسلحانه استعمارگران علیه شهروندان فلسطینی زمین ها و خانه هایشان در روزهای گذشته شاهد تشدیدی قابل ملاحظه در کرانه باختری از جمله قدس شرقی بوده است.

به گزارش «روسیا الیوم» وزارت خارجه فلسطین در بیانیه خود تاکید کرده که تشدید حاصل در جنایات شهرک نشینان نشانه روشنی است که دولت رژیم صهیونیستی مواضع بین المللی و امریکایی درباره مخالفت با شهرک سازی را نادیده می گیرد و نیز اثبات کننده آن است که قطعنامه ها و تحریم های برخی از کشورها علیه شهرک نشینان ناکافی است.

این وزارتخانه همچنین بیان کرد که آنچه امروز مطلوب است، پیوند دادن موضع بین المللی و امریکایی در رد تروریسم شبه نظامیان استعمارگر با تحریم هایی است که رژیم صهیونیستی را مجبور به حذف و خلع سلاح آنان می کند.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: نباید به قرار دادن اسامی شهرک نشینان در فهرست مسافران ممنوع الورود به امریکا یا برخی کشورهای اروپایی اکتفا کرد، بلکه ضروریست که تمامی سازمان ها و مجامع شهرک سازی تروریستی را در فهرست تروریسم بین المللی قرار داد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا