سیاسی

سوریه خواستار اقدام فوری برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی شد

سوریه در واکنش به حمله امروز رژیم صهیونیستی به دمشق خواستار اقدام فوری برای توقف جنایات این رژیم شد.

میدل ایست نیوز: سوریه در واکنش به حمله امروز رژیم صهیونیستی به دمشق از جامعه بین الملل خواست فورا برای توقف جنایت و کشتار این رژیم و ایستادن در مقابل سیاست های کشتار جمعی رژیم تروریستی اسرائیل اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که رژیم نژادپرست اسرائیل امروز شنبه حمله ای وحشیانه انجام داد و یکی از محله های مسکونی در دمشق را هدف قرار داد که این اقدام غیرانسانی منجر به فروپاشی کامل یک ساختمان مسکونی، خسارت دیدن ساختمان های مجاور و شهادت و مجروح شدن شماری از غیرنظامیان شد.

وزارت خارجه سوریه افزود که این حمله وحشیانه علاوه بر کشتار انسان ها در اراضی اشغالی فلسطین از سوی دشمن صهیونیستی، بی شک، جنایتکار  بودن این رژیم و سران آن را ثابت می کند.

در این بیانیه آمده است که این جنایت ها و کشتار غیرنظامیان، امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی را مختل می کند و در تعارض با اصول منشور سازمان ملل و اهداف این سازمان است.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که حمله اسرائیل به خانواده های بی دفاع در منازلشان و تخریب منازل غیرنظامیان بر سر آنها بدون مراعات وضعیت کودکان، سالخوردگان یا زنان، به عادت اسرائیل تبدیل شده است و تاکید دیگری بر سیاست کشتار این رژیم است.

سوریه ضمن تاکید بر تداوم مقابله با طرح های صهیونیستی غیر انسانی، از کشورها خواست در مقابل سیاست های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در منطقه بایستند.

وزارت خارجه سوریه در پایان از شورای امنیت خواست به مسئولیت های خود در حفظ امنیت و صلح بین المللی و برخورد با مجرمان سیاسی و نظامی صیهونیست و جلوگیری سیاست های غیر انسانی و غیر اخلاقی آنها عمل کند.

پیش از این سپاه ایران اعلام کرد که در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، 5 تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا