اجتماعی

تاکید سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بر کسب سه امتیاز بازی با ویتنام

تیم ملی فوتبال عراق پس از برد ارزشمند خود مقابل ژاپن و قطعی کردن صعود خود به دور حذفی جام ملت های آسیا، در پی به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و کسب سه امتیاز مقابل ویتنام در بازی روز چهارشنبه است.

میدل ایست نیوز: در حالی که تیم ملی فوتبال عراق در حال انجام تمرینات سنگین آماده سازی خود برای بازی روز چهارشنبه برابر ویتنام است؛ «خسوس کاساس» سرمربی اسپانیایی این تیم تاکید کرد در برابر ویتنام هرگز مغرور نخواهیم شد و به فکر کسب سه امتیاز و صعود در رنکینگ فیفا هستیم.

به گزارش نشریه الزوراء، خسوس کاساس، با درخواست از بازیکنان تیم ملی عراق برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد خود، تاکید کرد: درست است که ما به عنوان تیم نخست به مرحله بعد این رقابت ها صعود کرده ایم اما این به معنای آن نیست که عملکرد ضعیفی داشته باشیم چرا که نتیجه این دیدار در رده بندی بین المللی تاثیر خواهد گذاشت و این چیزی است که ما به آن چشم دوخته ایم تا به موقعیت های بهتری دست پیدا کنیم ضمن آنکه این نتیجه بعدا در قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2026 تاثیرگذار خواهد بود.

درهمین ارتباط، محمد عماد، هماهنگ‌کننده رسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مصدومیت ایمن حسین، مهاجم تیم ملی عراق بر اثر پارگی عضله و ازدست دادن بازی با ویتنام را تکذیب کرد.

گفتنی است تیم ملی عراق چهارشنبه هفته آینده در دور سوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام می رود.

منبع
الزوراء

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا