اقتصادی

تصمیم یک شرکت کشتیرانی آلمانی برای ایجاد مسیرهای جایگزین دریای سرخ

همزمان با اوجگیری تنش ها در دریای سرخ و هزینه بر شدن انتقال محموله های کشتیرانی از این منطقه، یک شرکت کشتیرانی آلمانی در صدد است، دالان و گذرگاه  زمینی جدیدی از طریق  عربستان سعودی و امارات عربی متحده ایجاد کند.

میدل ایست: شرکت کشتیرانی «هاپاگ لوید» آلمان اعلام کرد در صدد فراهم کردن خطوط حمل و نقل زمینی از طریق عربستان سعودی و امارات عربی متحده به منظور کاستن از تاثیر تنش ها در دریای سرخ بر  بر تجارت و حرکت کشتی ها است .

به گزارش الخلیج آنلاین، این شرکت با  انتشار بیانیه ای اعلام کرد خطوط حمل و نقل زمینی را از بنادر جبل علی در امارات و «الدمام» و«الجبیل» در عربستان سعودی برای ادامه خدمات رسانی های خود که از بندر جده آغاز می شود؛ فراهم خواهد کرد.

شرکت کشتیرانی «هاپاگ لوید» آلمان تاکید کرد هدف از این اقدام، ارائه راه حلهای مناسب به مشتریان برای غلبه بر اختلالات غیر منتظره در دریای سرخ  و تا زمان  بازگشت اوضاع این دریا به حالت عادی است.

این شرکت در بیانیه دیگری در روز دوشنبه اعلام کرد به دلیل حملات انصار الله یمن به کشتی ها در دریای سرخ، تا اطلاع ثانوی کشتی های خود را از دماغه امیدنیک عبور خواهد داد و به طور مدام در حال بررسی اوضاع خواهد بود و به محض تغییر شرایط و امن شدن مجدد اوضاع، کشتی های  خود را از دریای سرخ و کانال سوئز عبور خواهد داد.

این منبع نوشت : شرکت کشتیرانی «هاپاگ لوید»آلمان به طور منظم خدمات لجستیک ارائه می کند و کالاهای خود را از طریق بنادر یا راههای زمینی یا راه آهن جابجا می کند. این شرکت اعلام کرده است در  55 بندر و 53 ایستگاه زمینی در خاورمیانه فعالیت دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا