سیاسی

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی:
نیروهای ذخیر دوباره فراخوانده می‌شوند

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در بازدید از محل کشته شدن 21 سرباز صهیونیست در اردوگاه المغازی در نوار غزه تأکید کرد که جنگ ادامه دارد و طولانی خواهد بود.

میدل ایست نیوز: هرتسی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در بازدید از محل کشته شدن 21 سرباز صهیونیست در اردوگاه المغازی در نوار غزه تأکید کرد که جنگ ادامه دارد و طولانی خواهد بود و لازم است که نیروهای ذخیره فراخوانده شوند.

به گزارش الجزیره، وی گفت که نیروهای صهیونیست مصمم به جنگ با حماس هستند و افزود که نیروهای ارتش در «عملیات دفاعی» کشته شده‌اند.

وی گفت که این عملیات با هدف فراهم کردن شرایط امنیتی لازم برای بازگشت ساکنان شهرک‌های منطقه «غلاف غزه» اجرا شده بود و افزود که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

از سوی دیگر تحقیقات اولیه ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که پس از بمب‌گذاری نیروهایش در دو ساختمان به منظور تخریب آنها، یک هسته مسلح از حماس آن خانه‌ها را با آر پی جی هدف قرار داد.

بر اساس این تحقیقات این گروه مسلح فلسطینی به صورت ناگهانی توانسته بود به چند متری منطقه برسد و بعد از انجام عملیات هم توانست فرار کند.

این تحقیقات افزوده که علت بالا بودن حجم خسارت، تخریب کامل خانه به علت بمب‌گذاری نیروهای صهیونیست بوده است.

عملیات مقاومت فلسطین دوشنبه (22 ژانویه) در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه منجر به کشته شدن 21 نظامی صهیونیست شد که ارتش اشغالگر صبح امروز سه شنبه از آن خبر داد و آن را سخت ترین عملیات از آغاز تهاجم زمینی به غزه توصیف کرد.

منبع
الجزیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا